Kvällsmat

Ah det var verkligen en riktig kvällsmat. Åt inte förens nu. Lite seent kanske men så blir det ibland! Nu är jag väldigt sömnig så hoppas på att kunna få en lång och skön natt. Imorn börjar vi åtta så, sucks.. måste vara pigg imorn för imorn är det träning som gäller! Hur ska detta gå. Var en evighet sen känns det som. Får väl ta det lite lugnt, jag har som vana vid att fortsätta där jag sluta typ och de funkar ju inte riktigt så. Eller ah det funkar ju för stunden men nästa dag kan man ju inte röra sig. Haha. Men får la dra en efter skolan vid två och äta och sånt och dra tillbaka till gymmet vid 4 typ. Nee nu ska jag stänga av datorn. Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0