Förbättra din form med musik

Såg den artikeln på iform. Ni förstår vad den handlar om. Men iaf jag anser att musiken får oss att ge det där lilla extra, iaf rätt musik. Nu finns det gym som har musik som man skulle kunna somna till men när det är rätt sorts musik, taggar musik, så ger man lite mer. Det brukar jag köra på när jag kör intervaller. Så har jag en lista i ipoden och så fort vilan slutar sätter jag på en låt som taggar mig och då kan jag hålla ut, sen har det hänt att låten har slutat, och då blir allt plötsligt mycket jobbigare. Och inte bara att det taggar upp dig mer utan du undviker också att stå och prata med folk på gymmet om du har din mp3 på dig. Bättre med egen musik än gymmets musik också eftersom dom har oftast musik som inte passar så många.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0