Don't want to..

Seriously. Vill bara lägga mig ner och stensomna! Har vart i skolan hela dagarna och när jag kommit hem har jag fått plugga hela kvällarna. Nu, när jag äntligen är klar med den uppsatsen som jag slitit med dom här dagarna så är det nytt jag måste göra och jag måste göra det nu :( Vill ju bara sooova.. Guess that's school. Vet inte ens om jag orkar göra nån riktig mat ikväll. Har suttit här och ätit chips och försökt undvika att göra något. Men nu måste jag ta tag i det. Alltså skolan är bara sju märkte jag nu. Har verkligen varit såhär trött hela dagen också. Nee ångra mig, måste äta någon riktig mat, typ nu så blir jag väl lite piggare. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0