@babe

Nu är jag hemma hos babe. Träningen gick bra förut! Först blev de lite rodd då alla crosstrainers var upptagna. Eftersom vi va där vid fem så var det fullt med folk då alla slutar jobbet vid den här tiden. Men iaf sen blev det en ledig så körde lite på den. Sen var det rygg & mage som gällde. Det gick allt bra! Sen var det bara hem och äta lite och nu är jag hemma hos aleks. Riktigt slö så blir till att somna hyffsat tidigt ikväll. Men får väl plugga liite först innan jag slappar till det. De här byxorna såg jag på nelly förresten. Riktigt snygga! Från Nelly och kostar 299:-. Frågan är vilken storlek man ska ha. Får väl kolla lite på recensionerna.


Kommentarer
Postat av: jessica

haha jag gillade skorna mer än byxorna , :D

2011-01-21 @ 09:36:05
URL: http://jessicahagstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0