110119

Hej bloggen!

Nu är jag hemma från skolan. Måste det bli minusgrader nu igen? det började ju gå uppåt, kunde det inte ha fortsatt. Vill kunna ta promenader och springturer utan att frysa ihjäl eller vara för varm för att man tagit på sig för mycket. Vi får väl hoppas på att de ger sig snart. Känns inte som det kommer att komma mer snö iaf.

Ska åka och träna om ett par timmar så hade tänkt att äta nu. Lax igen.. Haha. Kan inte hjälpa det, det är ju så lätt att laga samt nyttigt plus svingott. Men idag får det bli potatis till istället för pasta, är ju som sagt färre kalorier i potatis så då slipper man snåla så mycket. Har ju inte tränat gym på gör länge nu känns det som. Men jag ska inte göra samma misstag som jag gjorde sist och träna stenhårt första gången. Kunde som sagt inte röra mig en mm. Hade såå himla ont verkligen. Tänkte fokusera mest på kondition idag. Men tror jag kör på crosstrainern istället för löpbandet för det ger ju lite mer styrka till det (samt att det inte är lika slitsamt för knäna om man har problem med det). Men nu ska jag göra mat och städa mitt rum lite. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0